these street

Min vecka rullar på snabbare än någonsin. Hinner knappt komma hem innan det är en ny dag. Det känns bra. Jag mår bra. Mitt liv är bra. Skolan är slapp (ett tag till). Och jag njuter livet med fantastiska vänner som verkligen lyckas få en att känna sig unik.

För en del av mina vänner är min/våra bloggar ett sätt att höras om dagarna då vi inte ser varandra speciellt mycket. Därför vill ni att jag ska uppdatera. Och just nu gör jag det faktiskt för er skull, eftersom jag gärna själv vill att ni skriver så jag kan läsa. höhö.


Har sen igår då jag hittade min favorit låt, lyssnat konstant(!!) på låten hela tiden. Underbar. Och jag känner mig faktiskt mogen att dela med mig av den. Om ni inte har hört den förstås. Får en speciell känsla när jag hör den. En fantastisk känsla faktiskt. Vet inte varför eller hur. Men så är det. LYSSNA OCH NJUT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyssna på loving you=) med paolo, eller no other way, antar att du hört jenny don't be hasty måste annars=)

2010-01-24 @ 15:25:56
Postat av: Lovisa svarar:

Loving you hade jag inte hört. Lyssnade precis! Jätte fin. Han är otrolig den där Paolo :-)

2010-01-24 @ 17:47:16
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: