tisdag!

Blev en jobbig skoldag. En väldigt mycket jobbigare tisdag än höstterminens. Började morgonen med tre timmars jobb hos Karolina med UF-grejer (okej, frukost och sånt mys också).. Sånt som måste göras. Hade egentligen sovmorgon till 11, som de andra ur Meny Magazine tog! Känner mig i alla fall nöjd med min prestation. Jag behöver inte sovmornar. Höhö. Men det var inte det som var det jobbiga med dagen som sagt.. Att sluta så sent som 16.40 har jag nog faktiskt aldrig gjort. Men tur som vi har så har vi i alla fall Totte, läraren som verkligen gör lektioner roliga och förståeliga!

Hunden mår även bra han. Kastrerad nu. Troligen trött efter dagen den lille. Han beter sig väldigt lugnt. Känns som han skäms över att ha en tratt på huvudet. Han vill gömma sig, ställa sig längst väggar osv. Men han är världens sötaste.


Nu ska jag ta mig en riktigt skön bast med massa värme. Sen ska jag se Paradise Hotel som jag fastnade för igår. Varför inte liksom. Då kommer jag också i säng tidigt. Länge sen. Kanske vore det ett bra alternativ för dig också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: