världens finaste i mitt hjärta

Somande sött framför Johan Falk igår kväll med bror vid min sida. Hann faktiskt se en stor del av filmen, och måste säga att det var den bästa av de tre som jag har sett av Johan Falk i alla fall. Lite komiskt att både mamma och jag reste oss upp och gick iväg från tv;n vi ett tillfälle då en misshandel skedde. Precis likadant som här om dagen då Elias satt i halsen. Jag försökte va lugn, för måste lära mig. Men inombords slog mitt hjärta hundra slag i sekunden. Och jag vet att det var likadant för mamma, haha. Bara att hon måste vara lugn och fin. Jag ska också lära mig.Började dagen med att svälja 10 stycken vitpepparkorn i alla fall. Efter att Joel igår påminde mig om att den där spysjukan var på gång i vår värld nu igen så kändes det inte mer än rätt.

Men nu mer är jag inte ens rädd när någon säger att den mår illa.. Snart så.








I dag ska jag tillbringa min dag med min älskade bebis. Jag är rädd. I morgon ska han kastreras och man vet aldrig till 100% hur det kommer gå. I vilket fall är det de bästa som kan göras nu. Han vill ut och jaga tjejer på nätterna. Står och gnäller och ylar. Vill ut. Men det kommer bli bra. Och i mina drömmar så blir han lugn och kommer att älska att sitta i knäet. Hoppas, hoppas, hoppas.

Kommentarer
Postat av: KB

Hahah naaw, såg jätteliten ut på bilden utomhus :)

2010-01-25 @ 20:05:13
Postat av: Lovisa svarar:

Haha. Ja, han var det. Man ser det. Ser ut som en bebis!

2010-01-25 @ 20:13:25
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: