veckovild

Jag är helt veckovild. Jag är ledig i morgon och på något vänster fick jag för mig att det redan var fredag igen. Skulle va skönt. Men känns bra även nu. En ledig dag att äntligen ta ut min sömn på känns fantastiskt.
Kvällen bjöd på bio med Karolina och Emma, såg snabba cash. Helt ok. Men känns som en typisk "grabbfilm". Var lite lite för mycket pang. Efter tog vi oss en sväng förbi David med de andra. Riktig chillkväll för min del.
Har även vaccinera mig idag. Äntligen varit duktig och tagit tag i det inför Thai. Har aldrig i hela mitt liv varit rädd för sprutor, just beroende på att de aldrig har gjort ont. Men den här gången ville jag inget hellre än att knuffa bort hon som tog den. Det gjorde så förbaskat ont. Men nu mår jag bra! he-he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: