en dag närmare helg

Alla borde egentligen gå upp tidigt varje dag. Vet ni hur mycket längre en dag blir? Hur mycket mer man hinner? Man kan inte sitta och klaga på att tiden inte räcker till när man inte anstränger sig för att få den att räcka till. När mina vänner har vaknat och gått upp har jag redan jobbar klart för dagen. Det känns gött. Och speciellt idag, då jag fått min normala sömn. Som en ny människa.

Nu är det jobb, musik och en kopp te som gäller. Det är kolsvart ute, som om det vore vinter och ärligt talat så är det rätt så mysigt att sitta här då. Förrutom att det är så kallt att två tjocktröjor krävs! Och dessutom så är det redan torsdag idag. Dock så är ju min arbetskamrat borta, så kommer troligen få sluta sent idag. Men imorgon är det fredag och HELG. Och endast 1 vecka som återstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: