g a l e n

Mitt liv verkar suga och inget är på min sida just nu. Igår gick min mobil sönder. Och idag gick min dator sönder. Och ja, jag är beroende av dessa grejer. Det är något som man måste ha, så är det bara. I alla lägen, även då jag ska kolla en lite busstid. Sjukt arg och tänker inte röra någon pryl mer idag. Ligger mest i sängen sen två timmar tillbaka då jag kom hem från badet i Ljungsbro.
Åh orkar inte vara arg. Men är det. Och just nu går det inte att ändra. Vad ska jag göra fr att få det ändrat inom 10 min??? Ska bort och äta riktig thai mat då, av en riktigt thailändare. Blir spännande. MEN låt datorn fungera!!!!!
Lägger väl in bilder när min dator funkar så jag kan få in dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: