slut för idag. wie

Gårdagskvällen spenderades efter middag hos kusin med mina saknade thaiflickor Frida och Evelina. Myste i trädgårdsföreningen till sent på kvällen, för mig som jobbar då. Frida sa förövrigt att jag såg trött och sliten ut. Hm. Kanske är det trots allt. Ska nog ha min tredje hemma kväll på 7 veckor idag. Sova klockan 9?



För övrigt så vet jag inte hur det här med bloggen och uppdatering kommer fungera i och med att min dator gick sönder igår. Var och lämnade in den idag för att skicka vidare den och söka efter fel. Synd om han. Älskade vännen. På resa, alldeles ensam. MAC <3

Nej nu ska jag sluta jobbet och gå ner på stan en sväng med Sanne Sanne Gusti. Blir trevligt som vanligt! Ha en skön dag och njut så mycket ni bara kan. Alla små saker i livet är också till för att uppskattas.

Kommentarer
Postat av: frida

Välkommen tillbaka älskade du!

Nu får du se till att hålla den här bloggen uppdaterad så jag vet vad du gör om dagarna.



jag älskar dig<3

2010-07-28 @ 16:01:15
URL: http://friidaajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: