tillbaka

Okej. Måste erkänna att jag saknat bloggen lite. Har haft lite lust att blogga ibland, men alldeles för lite tid för att ägna den åt datorn. Konstaterade igår att jag endast varit hemma två kvällar sen jag började jobba, varav en jag var sjuk. Förstår inte hur min kropp orkar och har stått ut med så lite sömn. Kanske är det mina underbara vänner som kompenserar det? Jag ska i alla fall efter lite tjat ge mig på ett försök och se om jag lyckas ännu en gång!

Det sägs att tiden går fortare och fortare i takt med åldern, och tusan också. Det är ju sant! Har aldrig någonsin kännt att en sommar har rullat iväg så pass fort som den här har gjort. Och då är det även så att jag är inne på min sjunde, och näst sista jobb-vecka. 07.30-15.30 varje dag. Hur kan man tycka att tiden går fort även då? Det är galet. Hur ska man hinna med livet? Det krävs ju planering!

..Och på tal om livet så är det ju faktiskt dags för mig att ta tag i mitt liv. Studenten är över, och snart även sommarjobbet. Innan jag tar tag i det ska jag bara se till att ta körkort.

Nej, nu måste jag starta jobbet! Underhåller mig för tillfället åt ett par killar som springer runt i kalsonger utanför mitt fönster och vinkar. Chansar på att de fortfarande är fulla sen måndagsklubben igårkväll.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: