äntligen va

Min blogg har legat på hyllan i ett x-antal dagar nu. Känns som att jag tillbringat allt för lite tid hemma för att hinna med det den här helgen. Det har varit födelsedagsfirande, bankett, stämma och mycket annat. Kul helg och jag somnade inget annat än skönt i söndags kväll med en hög av plugg. Hoppas att även ni haft en bra helg.

Fick mig en överraskning av ett otroligt städat och iordning fixat rum igårkväll när jag kom hem. Så här fint har jag nog aldrig haft det i hela mitt liv. Så visst kan det också finnas fördelar med att mäklare kommer och kollar på huset..





Sitter förtillfället och skrattar i min ensamhet till Meny Magazine's filmklipp. Med mycket skratt och lite arbete kom vi ingen vart med vår "film". Men kul kan vi ju i alla fall ha åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: