man in the mirror

Men en dag i stress gav jag igen med en ensam promenad i solskenet på lördagsmorgonen. Helt underbart om jag ska vara ärlig. Satt på en bänk med solen i ögonen och bara stirrade på vattnet. Gud vad våren är efterlängtad. Och gud vad det kan vara skönt med lite tid för sig själv ibland också!

Eftermiddagen spenderades i Saga Teatern och framför Vincetes show "man in the mirror". Stämningen var på topp och hela showen var otroligt fascinerande. Dansare, band, magi. GRYMT. Man kan inte annat än att gilla det som framfördes!

Kvällen fortsatte i det lugna, kollade på melodifestivalen hos min Marina och bara hade det skönt. Vi hann även åka in till stan en snabbis för att hälsa på kära vänner innan min kväll slutade skönt i min säng. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: