Mässa + Buddy Holly

Oj! Vad veckan har försvunnit snabbt och jag har alldeles glömt bort min lilla blogg. Torsdagen ägnade vi dagen och kvällen åt att planera den kommande mässan som skulle äga rum på fredagen. Vi hade inte förberett så mycket innan så det var tur att vi ägnade lite tid åt det. Stannade sedan hos Karolina för att på fredag morgon åka från stan vid halv 7. Innan vi skulle möta upp grabbarna på Mc Donals på väg mot Norrköping var det en del som skull fixas.

Hela fredagen tillbringade vi i Norrköpings Louis De Geer hall där det var UF- mässa. Tävligar och mycket prat tog all vår energi. Halv 6 smet vi därifrån, stressade som idioter, körde av mot Stockholm från motorvägen (helt fel), fick stressa ännu mer, vräkte i oss Mc Donals drive in samtidigt som vi SPRANG från bilen till Cloetta Center där det väntade jobb. Buddy Holly musikalen. Försenade och stressade gick det till slut bra och vi var duktiga på att sälja programblad och CD-skivor. Fint Brolle!

Därefter deckade jag i Karolinas soffa ca 24.00 en fredagkväll. Aldrig varit så trött. Inte suttit på 16 timmar. Det var supersupersuper skönt!










Kommentarer
Postat av: Karin

Åh! Philips och min tapet!!! Fast våran är ljus, men ändå. Jättefint!

Du får komma och titta på lägenheten snart igen förresten :) nu är den snart klar :)

2010-03-14 @ 22:52:01
Postat av: Lovisa svarar:

Karin; Åh är det? Det ska jag absolut göra. Kan komma förbi i veckan, det är säkert stor skillnad nu från när jag var där förra gången :D. Kram!!

2010-03-15 @ 14:31:20
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: