morgonpigg

Va uppe tidigt idag också. Har vaknat av mig själv klockan 9 nästan hela lovet nu. Som om mitt huvud har en alldeles egen väckarklocka som ringer när det är dags att gå upp. Jag gillar morgontiden, allt är så lugnt. Och det är oftast då jag hinner allt jag annars inte hinner.
Har i alla fall redan hunnit vara och kolla på Philip och Karins nya lägenhet. Blir nog mycket fint när det är klart! Tänk när man själv får inreda en lägenhet.
Har ingen skola idag. Skönt. Skulle slutat klockan 5 egentligen. Men vi ska pallra oss till universitetet för att kolla in hur det är istället.

Kommentarer
Postat av: sanne

du är guld värd vännen min! jag älskar dig

2010-03-03 @ 21:19:46
URL: http://sanneg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: