pärlor

Upp och hoppa klockan 8 imorse på min lediga dag. Men vad gör det, sova har man all tid i världen att göra. Skönt att komma upp och få saker och ting gjorda i alla fall. Studiedag är någonting guldvärt oavsett när man går upp!

Nu väntar ett varmt och skönt bad däruppe och senare leder kvällen mig mot Cloetta Center och KENT. Con la familia och Victor. Ska bli spännande. Kanske blir jag världens big fan of them. Kanske tycker jag dom är alldeles för skrikiga. Nej, jag tror det blir bra. Vi får se. Har en del låtar jag tycker om i alla fall. Hoppas ni får en skön onsdagskväll! För snart är det helg igen.

En otroligt fin version av Kent's pärlor (orginalet är också bra förstås, värt att lyssna på!!):






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: