rehab



Har tillbringat hela min eftermiddag här i solskenet. Att ligga och sova i solen såhär på våren måste nog vara det skönaste som finns. Första gången då du känner att du kan ta av dig jackan utan att frysa. Hur underbart?

Det här var i alla fall veckans rehab som har bestått av alldeles för mycket plugg och styr. Därför jag inte uppdaterat. Vill helst inte minnas mina dagar som stressiga när jag kollar tillbaka på bloggen.

Nu har jag tagit mig ett bad och håller på göra mig redo inför en kväll på David's land med fina vänner. Karolina kommer snart och hämtar upp mig. Jag önskar er en trevlig kväll. Nikon- kompisen har jag med mig så kolla in imorgon någon gång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: