I wish I could

I går blev det födelsedagsfirande för Adam, 20 år. Det innebar middag och lekar ute i Krogsfall. Mitt ute i ingenstans skulle jag snarare vilja säga. Senare anlände den bokade bussen och körde oss in till Ågatan där kvällen sedan fortsatte på Platå. Och herregud vad mycket folk, vad roligt!
.
Min kväll började med att pappa skjutsade ner mig till Cloetta där jag skulle möta upp Lina för att sedan hitta Tilda och åka tillsammans ut till landet. När jag kommer dit inser jag att jag visst råkade glömma hela min väska hemma. Mobil, pengar, nycklar, kort, legg. Allt. Smidigt. Hur tusan skulle jag hitta dom där efter en hockeymatch bland alla tusen människor? Paniken. Men som tur var gick det bra och Karolina gjorde mig en godgärning och hämtade den åt mig in till stan. Tusen tack älskling.
.
I vilket fall som helst, tack för kvällen kära vänner. Kanske lyckas hitta lite bilder sen som jag kan få upp här, men så länge får ni nöja er med en bild från min födelsedag.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: