new friend

Okej, jag är framme för länge sen. Har bara inte fått mig tiden att blogga, men igår lyckades jag koppla upp mig på internet så nu är jag på rätt bana! I alla fall, flygresan gick bra. Fick i princip springa igenom hela Skavta flygplats för att hinna. Hade ingen som helst tid att sitta ner och bli nervös. Han liksom knappt gå på toa (en fick stå i kön med min väska så länge). Senare på planet träffade jag ett gäng sköna killar som skulle till Liverpool och kolla på fotboll för femtonde gången(!!). De blev min underhållning dessa två timmar.
.
Mötte upp familjen på flygplatsen och de är mycket trevliga. Vi åkte och handlade och lagade sedan middag tillsammans. Sedan somnade jag som en stock.
.
Jag har en ny fin vän som ska hjälpa mig att visa er hur det är här i framtiden. Man kan ju inte alltid släpa med sig en systemkamera liksom, så jag anser att det var ett mycket bra köp.
.

Kommentarer
Postat av: Philip

Va härligt att resan gick bra :) Hoppas du får det helt underbart glöm nu inte att lägga upp bilder och berätta hur du har det :) puss älskar dig !

2010-10-24 @ 11:42:23
Postat av: Lovisa

Ja, det var skönt! Nejnje, håller på nu :) kommer lite efterhand. haha. jag älskar dig massor!!!

2010-10-24 @ 12:36:13
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: