stockholm var fantastiskt

Om ni ville veta så är jag hemma nu i alla fall. Har inte riktigt kunnat blogga i och med att jag inte kan få in bilderna i datorn, blir inte så kul med ett inlägg om allt vi har gjort där utan bilder. Men det kommer senare idag eller imorgon eller så. Hade i alla fall otroligt fina dagar med otroligt fina människor.
.
Livet fortsätter rulla på i Stockholms takt. I går åt vi middag hos Karolina ett gäng på åtta eller så. Sen spelade vi sällskapsspel och snackade skit hela kvällen och natten. Sen somnade jag, och då var alla borta. Trodde aldrig att jag sov så djupt..
.
Idag har jag gjort allt utom att njuta av det fina vädret. Skulle gå en promenad men fick lite ont om tid då en dusch var på tiden om håret skulle hinna torka innan utgång. Ni vet, tjejproblem och i-landsproblem på hög nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: