suprise

I går var planerna helt ovetande.
När jag kom till Karolina en halvtimma försent än vad jag hade lovat (efter allt för mycket stress) blev jag nästan irriterad när hon gick runt i mjukiskläder och ofixad. Vi skulle gå och handla och laga mat ju. Hade stressat i onödan. Efter en halvtimma kom även Joel, han skulle va med oss och laga mat. Mysigt tänkte jag.
.
De föreslog att vi skulle gå till Netto och handla lite, jag nästan vägrade (för det första det stänger kl 8 och för det andra de har ingen mat). Karro envisades om att de hade bytt öppettid till halv 9 och vi började gå. Vi har fortfarande igång diskussionen om vi ska äta ute eller hemma. "Okej, vi kommer sluta på Mc Donalds" säger Joel. "Fast jag vet ett jätte mysigt ställe". Karro frågar om han menar Kniv och Gaffel för det tyckte hon också skulle vara mysigt. Jag envisades om att jag inte var så jävla hungrig. "amen då får du bli det". Och så går vi in och ska kolla vad dom har, och OH SHIT. Där sitter resten av alla fina vänner vid ett bord. Glad så att jag spricker. Vilka vänner jag har! En jävla massa kärlek till er.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: