caspar i nudådalen

Ligger fortfarande och degar i min säng. Vaknade tidigt i dag, redan 08.30 var jag pigg och alldeles för täppt för att somna om. Sedan dess har jag hunnit läsa bok (ack, jag läser aldrig), kolla på Caspar i Nudådalen (en gammal julkalender som är så mysig), fixat naglarna, läst tidningar, men framförallt har jag kanske snytit mig (ush) och druckit vatten för att rensa kroppen.
.
Nu tänkte jag i alla fall gå in mot stan innan jag blir trött på det här och rastlösheten kommer. Ska se till att rösta och efter det ska jag och Emma fika. Det blir mysigt. Perfekt väder för att vara sjuk och inte göra någonting speciellt. Ibland är det skönt.
.
För övrigt, det här med punkter mellan bilder och inlägg måste jag nog fortsätta med. Det är när jag uppdaterar med en Mac dator så försvinner alla enterslag jag gör. All text smetas ihop och alla bilder likaså. Vet inte om det har med min bloggdesign att göra eller om det är något med just uppdatering med mac. Men det är inget viktigt. Bara lite irriterande ibland?

.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: