face for the radio

.
.
.
Man både ser och känner att hösten är här nu. Naturen börjar dö och kylan tränger sig på. Konstaterade i dag att jag helst av allt ville ha ett par vantar på mig. Så, på grund av det (& att det faktiskt inte var så höstigt fint än) blev det inte så mycket fotografering för mig och Emma. Men lite blev de trots allt. Vi valde istället för lite värme i samband med lunch med Karolina och Malin också. Mycket trevligt.
.
Nu rullar idol på tvn här hemma och snart ska jag bege mig till biljardpalatset där grabbarna sitter och kollar på fotboll. Har lovat att göra sällskap trots att fotboll kanske inte är min favorit. Hoppas ni har en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: David

Face for the radio! Bra där :) Jag har inte fått nån låt än... Jobba snabbare gumman :) puss

2010-09-30 @ 20:35:23
Postat av: Lovisa

Den är din! :) gick det bra tillbaka? PUSS

2010-10-01 @ 13:04:02
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/
Postat av: David

nej för den fick ju du av mig. cp! jag skulle också få en låt. resan gick bra, seg, men bra. Puss =)= ) =)

2010-10-01 @ 15:32:49
Postat av: Lovisa

Haha. Nu har du ju fått en! En mycket fin låt dessutom. Den är stor att få. Eller? PUSS

2010-10-02 @ 12:59:04
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/
Postat av: David

Om du säger att den är stor så är den stor. Inte direkt min typ av musik i första hand, men ska lära mig att gilla den! Jag gillar ju dig sötis :)

2010-10-02 @ 17:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: