I appreciate all that you do

I fredags blev det stort firande av tjejen i mitten på bilden. Äntligen var det hennes tur att bli 18 och få tillåtelse att besöka krogen. Det firades tillsammans med 18 andra personer & middag hos familjen Gamsäter + Platå. Det blev en lyckad kväll och jag tackar så mycket för det, Lina! Mer bilder kommer förhoppningsvis snart.
.
I går blev det en stor chill dag för mig. Gjorde inte så mycket mer än att ligga nedbäddad i min säng. Var hos Crille en sväng på kvällen tillsammans med ett gäng andra fina vänner. Vi kollade på skräckfilm. Jag orkade inte gå ut en dag till, och tror jag valde rätt eftersom att tröttheten slog mig ganska tidigt.
.
I natt fick vi även hem en saknad David!! Han ska vara hemma några dagar för att laga en tand som gick av. Och haha. Kan inte låta bli att inte skriva att den gick av när en tjej han strulade med knockade honom i munnen. Hahaha. Är det inte HELT sjukt??!!

Kommentarer
Postat av: sanne

hahaha

2010-09-26 @ 22:38:11
URL: http://sanneg.blogg.se/
Postat av: Lovisa

haha visst ör det kul!!? helt sjukt. förstår inte. ey, saknar dig! säg till när du har tid att ses, jag är ledig varje dag. puss

2010-09-27 @ 03:00:48
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: