tjabba tjena hallå, vi säger så

I går blev det ännu en lugn och skön dag att lägga på lager. Trots att det är skönt så börjar jag (trodde jag aldrig) tröttna lite på att vara arbetslös och inte ha några som helst rutiner i livet. Sover länge, är uppe länge och ägnar lite lite för mycket tid vid datorn (känns det som i alla fall). I går startade vi med en fika kl 2, hela gänget på plats. Mysigt. Sedan åkte jag hem och fick besök av Henke, Adam och Sivert som kom förbi en sväng. Sedan gick jag in till stan för att träffa mina fina vänner. Biljard och öl. Avslutades med film. 

Och i natt har jag fått min sömn, på riktigt. Jag och Karro bestämde oss för att åka hem tidigt efter alla sena nätter och sova, så klockan 1 så var vi hemma. Nu är jag mycket utvilad. Sitter och lyssnar på Nicke & Mojje som får mig att vilja hoppa runt och dansa, men tror det skulle se ganska fjantigt ut om någon i Karros familj kom hem. Hon är och käkar lunch med sin mamma nu, så jag är ensam.

I dag är det ganska fint väder, vilket innebär fotografering med Emma! Är utelåst så ska bara se till att jag kan komma hem och hämta min älskade Nikon-kompis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: