here I go again

I morse var det en genom-förkyld Lovisa som vaknade. Inte kul alls. Troligen sen vi var i Åtvid och frös så mycket, plus alla sjuka människor i min omgivning. Vi hade ingen värme i det stora huset. Men det var det nog värt! Har varit duktig i dag och fixat massa saker hemma. Tvättat och sånt, vuxennivå på mig. Har även hunnit säga hej då till Jakob och David en sista gång, och nu är dom på väg till flygplatsen. Troligen framme när som helst. Obehaglig känsla av tomhet i mig, men good luck babes!
.
Nu ska jag hjälpa pappa och laga mat och i kväll ska jag promenera bort till Lina och umgås med henne. Får se vad som hittas på. Inte världens piggaste (trots att jag somnade 23.30 igår!!) i dag på grund av min förkylning, men det blir nog bättre snart! Och seriöst, det blir ju inte bättre av att ligga hemma hela tiden när man är sjuk. Så länge man inte anstränger kroppen dårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: