tävling

Emma och jag fick tillökning på vår fika, av Crille och Joel. Alltid trevligt. Efter mycket snack kom vi in på en intressant diskussion. Vi pratade om att killar och tjejer ofta tycker olika när det gäller kläder och mode, och att killar inte alltid ser allt som vi tjejer tycker är snyggt. Dom påstod att tjejer inte kan välja ut snygga kläder åt killar, så vi valde att utmana killarna och hitta en outfit och dom fick göra likadant. Team Emma & Lovisa mot Team Joel & Crille. Här har ni resultaten: (rösta vilka som vann!!!)
.
1. Första outfiten valdes inne på solo av båda lagen. På första bilden ser ni mitt och Emmas val, och vi påstod att vi direkt skulle fall in love. Skjorta med stickat över och svarta jeans.
.
Killarnas kommentar: De tyckte inte att vi lyckades speciellt bra med denna outfit. Det tackade ja till att bära alla grejer, men de skulle inte ha de tillsammans. Separat så skulle det alltså vara snyggt.
.
.
1. Killarnas första val. Ett svart linne/klänning med rep i midjan, en grå långärmad (enligt Crille Batman inspirerad) stor tröja, ljusa lite slitna jeans, en prickig scarf och en hatt.
.
Våran kommentar: Skit snyggt! Men både jag och Emma skulle själva valt att skippa scarfen.Tyckte inte om det överhuvudtaget. Men annars lyckat!
.
2. Andra outfiten var tvungen att göras på boomerang. Emmas och mitt andra val. Vi valde att fortsätta med svarta jeans + brunt skärp, röd och vit rutig skjorta, grå stickad kofta med bruna knappar och bruna läderbitar på armbågarna samt en röd halsduk.
Killarnas kommentar: Riktigt fin kombination och de skulle utan tvekan klä sig så här.
.
.
2. Killarnas andra val såg ut som så här. Svarta byxor med randigt skärp, stickad tröja. Enkelt och stilrent tyckte dom.
Våran kommentar: Skulle kunna vara snyggt till en mamma på 40+ men tusan inte till oss. Jag skulle aldrig klä mig i det där och speciellt inte med det där bältet. Nej Nej Nej.
.
Så egentligen blev ställningen:
Team Emma & Lovisa; 0,5 poäng för första outfiten och 1 poäng för den andra= 1,5 poäng.
Team Joel & Crille; 1 poäng för första och 0 för andra= 1 poäng.
.
.
VAD TYCKER NI??

Kommentarer
Postat av: Karro

Hahaha ni är allt för roliga mina vänner. Skön idé!!! Jag får nog säga, helt opartiskt, att tjererna tog hem vinsten. Älskar den sista outfiten, blev kär! Men gillar killarnas första val också. Pöss

2010-09-17 @ 13:43:27
Postat av: Anonym

Sista var inte speciellt snygg i all fall :)

2010-09-20 @ 20:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: