utvilad kan man kalla det

.
Är nu hemma från riktigt sköna dagar på underbara Öland. Det har varit lugnt. Väldigt lugnt. Och väldigt skönt. Mitt mål är nu nått, alltså är jag utvilad, känner mig pigg och glad och redo för att hitta på nya saker. Alla behöver vi faktiskt lite tid för att bara ta det lugnt och sova tidigare än 3,4,5 om nätterna. Ibland i alla fall.
.
Har precis varit ute på en powerwalk med hunden och Karolina (vet inte varför jag alltid skriver Karolina när jag alltid säger Karro, men antar att jag tycker det ser mycket finare ut). Han är söt och nyklippt och inte som på bilden då den är tagen i torsdags då vi chillade i trädgårdsföreningen.
.
Ska kolla igenom lite bilder och redigera lite nu, dom kommer troligen upp inom en snar framtid om jag känner mig själv tillräckligt bra. Dessutom är det dags för ny header alldeles snart. Trött på denna mörka och trista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: