vänner är det finaste som existerar

Jag har på något sätt fått väldigt svårt att hålla inne mina känslor. Jag vet inte om det beror på mig eller på att det är mycket emotionellt i mitt liv just nu. Vänner åker iväg och splittras på något sätt lite oavsett man vill eller inte. Splittras kanske är fel ord, men man kan inte längre ses lika ofta som vi gjort tidigare.
.
I natt fick jag en låt. En låt skriven till mig. Det jag helst av allt ville ha när jag blev 19 (sa jag när jag fyllde 18). Världens finaste. Och mina ögon bara fylls av mer och mer tårar. Det är så fint. Den är så fin. Min vän är så fin. Allt är så fint. Jag är lycklig
.

Kommentarer
Postat av: David

you know I love you so! :)

2010-09-27 @ 19:20:45
Postat av: Lovisa

<3

2010-09-28 @ 12:04:09
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: