det här är jobbigt

Måste ljugit när det stod att det var 5 grader. Kunde gå till affären i solsken i bara tröja imorse. Helt sjukt. Kändes verkligen som vår. Fåglarna kvittrade också. Åh. Så ska jag hem till snö igen om en vecka. Nu när det väl blivit vår här. Äh, att den kommer till Sverige sen också är i alla fall något som är säkert. Tur det. Elisa och jag har haft en fin dag. Promenad med Elisas små ben i en timma (hon börjar vägra vagnen), lunch i parken, stay and play och en timmas promenad hem igen. Duktig tjej. Nu borde hon somna på en sekund.
.
Kommer så mycket sakna någon som sitter och kramar mig och pillar mig i håret (gillar vanligtvis inte de, men hon gör det perfekt!) när vi ser på tv. Någon som kramar mig stenhårt när den är rädd och någon som alltid vill hålla min hand. Någon som bara tar tag i mig och pussar mig och någon som alltid ler tillbaka när man ler. Nej, nu blev det sorgligt. Vill gråta. Mitt älskade hjärta, tror jag måste ta med dig hem.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: