fin dag

Jag hatar när man inte bloggat på länge och känner att man borde göra det. Fast egentligen orkar man inte. Oftast beror det på att man inte har tid och orkar inte överföra bilder från kameran till datorn. Men NU så. Har precis haft en mysig middag med Linda och William. Proppmätt. Kommer sakna dom så mycket (och Elisa, men det förstår vem som helst) när jag åker hem. Även om jag kommer åka hit och hälsa på i sommar igen, och skypa..
.
Klarblå himmel och sol hela dagen, så med lite ångest över att vara inne gick vi in till stan och shoppade och fikade. Sen hem och lagade mat. Så var hela dagen borta i ett svep! Men det var en fin dag. Elisa är helt GALEN i smink och allt som hör dit. Går inte och vara med henne i en sån affär. Det sjuka är att hon vet exakt hur man ska göra med allt. Idag gav hon mig ett nagellack i handen och pekade på sin egna nagel och sa "där".
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: