put it back

Jag vet att den här bilden var den senaste jag la upp, men tänkte bara förklara att den visar så tydligt hur Elisa är just nu. Allt man gör snappar hon upp och gör likadant. Det kan handla om hur man äter, hur man sitter eller till och med hur man håller en krita när man ritar. Ja, för det var exakt det hon studerade idag.
.
Det gäller att passa sig för vad man gör. Känns som att det är någon som sitter och vaktar så att man inte gör något fel. Minns en gång i höstas någon gång när jag åt en macka eller något köpt, jag gillar inte salladsblad i maten så tog bort den och slängde den. När Elisa får en egen del av mackan så tar hon såklart bort de gröna bladet och slänger iväg. Har man hår i ansiktet/ögonen så tar hon självklart bort det och uttrycker sig så som "så, bättre". Åh, på tal om hår. Hittar hon ett hårstrå så säger hon hair och pekar på sitt huvud, precis som om hon vill att man ska sätta tillbaka de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: