så bättre

Annars har jag mest jobbat hela veckan. Varit på promenader, som för övrigt varit mycket roliga då det varit sjukt blåsigt här. Elisa springer och flyger av vinden och skrattar högt. Himla söt. Varit i lekparken. Lekt. Lekt. Lekt.
.
En kul grej. Ni vet. Jag berättade ju om hur hon gjorde när man blev arg på henne? När hon försökte få en och le igen. Nu är det ännu lite annorlunda. Nu ser det ut ungefär så här: "NEJ Elisa, inte göra så!!" (hon kan säga det själv och vet därför exakt vad det betyder därför bra), så kollar hon med en ledsen min. Väntar lite. Jag kollar bort. Väntar lite till. Sen kommer hon. Tar tag i mitt huvud, håller händerna om kinderna och pussar mig. Sedan klappar hon mig på huvudet och säger "Så, bättre".
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: