äntligen

Det jobbiga är liksom att ta tag i det och börja skriva igen. Känns som jag missat så mycket, som jag borde skriva om. Har i alla fall haft min Lina här på besök i några dagar. Eller rättare sagt från onsdag till söndag. Det kändes hur bra som helst att träffas igen. Nu har vi i alla fall fått den mesta uppdateringen om dessa fyra månader ifrån varandra. Har mest shoppat, ätit, druckit vin, suttit på pubar och pratat. Har även umgåts med de andra svenskarna och tillbringat en dag i Liverpool och sen sett fotboll där. Stått mitt i klacken bland alla galna fans och försökt lista ut vad dom sjunger och skriker. Inte så lätt när man inte är insatt i det där..
.
Det var visst inte så jobbigt ändå. Behövdes ju inga detaljer. Resten får bilderna förklara. Otroligt glad att du kom i alla fall, men det vet du redan. Jag älskar dig.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Okej. Nu orkar jag inte mer. Bilder från Liverpool och matchen får ni imorgon kära vänner. Time for sleepy sleepy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: