Utkast; tisdag

Har haft en himla mysig dag. Vi åkte till Chester som ligger ungefär 45 minuters bilresa härifrån. På tal om bilen så satt Elisa hela vägen och höll mitt hår i ena handen så att det inte skulle åka ner i ögonen och min hand stenhårt i andra handen. Jätte gulligt. I alla fall, gick runt och kollade i staden medan solen värmde. Skinnjacka utan att frysa = vår? Helt otroligt. In love i den staden. Måste dit igen. Sedan satt vi i alla fall oss på pub och åt en god pub-lunch.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tillbaka till Stoke och direkt till stan för fika med Williams vänner från London. Efter det var jag helt slut. Känns som jag rest i 48 timmar utan att sova. Vet inte varför. Tur att Elisa har sovit gott och inte vaknat ikväll, men nu är Linda och William hemma så nu ska jag sova. SÅ skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: