framsteg

Dagen i övrigt har spenderats med Elisa. Varit på stay n' play och sjungit och lekt med andra barn. Inte varit där sen några veckor innan jul, så det var kul. Börjar lära mig sångerna och Elisa gör framsteg. I dag mot slutet lekte hon i några minuter med ett annat barn utan att vara tätt intill mig. Oftast kramar hon mig det hårdaste hon kan och håller händerna runt min nacke, inte en chans att jag ska få släppa ner henne. Eller så tittar hon riktigt arg på folk som hon inte vill ska titta på henne. Lilla hjärtat! Men livet är till för att lära och visst går det framåt.
.
För övrigt. Ord läggs till i Elisas ordförråd hela tiden. Igår sa lärde hon sig säga rainy, städa (stäla), cheese, borta, leka.
.
Och i dag hade hon konversation med sig själv. Så här lät de ungefär:
-ablalalalala
- pappa?
-hallå?
-vart ä du?
-ablalalala
-mmmmmmmmm, okej
- AAA
-hemm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: