happy new year!

Gott nytt år på er kära vänner föresten. Hoppas ni hade ett trevligt avslut på 2010 och bra start på 2011. Året som gått har varit fint och jag kommer alltid känna kärlek till år 2010. Mycket roligt som har skett.
.
Min kväll var mysig. Vi var ungefär 20 personer på bankett och åt så mycket mat att vi inte visste vart vi skulle ta vägen. Klockan gick som vanligt lite för snabbt och vi fick brottom in till stan för att fira 12-slaget. Det firades på Revolution där Englands nationalsång spelades på 12 slaget. Och så höll man varandra i händerna och sjöng med. Kvällen ute var enligt mig mindre rolig än en vanlig utekväll, så för mig avslutades kvällen rätt tidigt. Gött? Nej, men nyår måste inte alltid vara den roligaste, bästa och perfektaste kvällen på hela året.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: