läppen

Det finns många roliga saker Elisa gör som ger mig mycket skratt om dagarna. Som att hon springer och hämtar en handduk och börjar torka så fort hon spiller. Eller att hon kommer springandes och kramar om mig, klappar mig på axeln och säger blablabla okej, när hon är rädd, bara för att jag alltid säger it's okey Elisa. Men det roligaste av allt. Ibland blir hon alldeles för exalterad, så där att hon inte vet vad hon ska göra. Då vill man hålla sig lite på avstånd, för man vet inte om hon ska pussas eller bitas. Om hon då nyps eller bits, vilket ibland händer, så blir man arg på henne och säger till henne. Då kommer den här läppen som på bilden fram. Sen går hon iväg en bit och ställer sig och tittar ner. Då vet hon att hon har gjort fel.
.
Efter ett tag kommer hon då tillbaka. Tittar på mig tills jag tittar på henne och drar till med världens fake-smile lite osäkert sådär. Sen försöker hon med allt för att få mig att skratta. Och oftast lyckas hon väldigt bra oavsett om jag vill eller inte. Brukar bli "Nej Elisa, det är inte kul", sen brister jag också ut i skratt och då är hon lycklig!

Kommentarer
Postat av: emma

Ja riktigt gött :D TACK! haha söt hon är den lille skiten

2011-01-18 @ 14:32:39
URL: http://emmplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: