sån är jag

Frida.
I dag hittade jag ett ställe jag aldrig sett här förut.
Det påminde om dom där små stånden i MBK i Bangkok. Där vi spenderade ungefär 10 timmar sammanlagt.
Exakt.
.
Skulle bara säga det. Har inte så mycket mer att säga. Varit på stan hela dagen och fixat med lite saker, fast glömde att fixa det jag gick till stan för att fixa. Tänkte skriva "sån är jag", men det är jag ju faktiskt inte alls. Överhuvudtaget. Ointressant det här blev.
.
Hade en mysig kväll med Linda och William och mat och tv igår kväll. Så otroligt glad över att jag kom till just denna familj! Som au-pair är det ganska fascinerande vad för relation man kan få till en familj. Man blir liksom som familj och bästa vänner på en och samma gång. Och jag beundras över familjer som har au-pair. Att ha en främmande människa i huset dag ut och dag in, och att ge någon delvist ansvar om det dyrbaraste man har.
.
Har massa söta filmklipp på Elisa.. önskar det vore enklare att lägga upp dom här.

Kommentarer
Postat av: Frida

Nej vad kul :) Fanns ju så mycket fint. Haha att vi stod ut i värmen alltså, herregud



saknar dig hur mycket som helst <3

2011-01-24 @ 22:16:40
URL: http://friidaajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: