he-he

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förrut?
Det gjorde jag, finns väl en himla massa att skriva här egentligen. Bara ex. att åka hit.
.
Några nyårslöften?
Mitt nyårslöfte år 2010 var att säga något fint till någon varje dag. Kunde lika väl vara en enkel komplimang till någon okänd som en beskrivning av hur bra någon var för mig. Det höll i sig två månader sen blev det mindre sällan än varje dag.. Nu.. har jag glömt bort det lite.
.
I år har jag inte hunnit tänka ut något nyårslöfte ännu. Och när jag tänker ut något blir det nog försent för att vara ett så kallat nyårslöfte.
.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.
.
Vilka länder besökte du?
Thailand och England.
.
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
11 juni (studenten) och 22 maj (bal).
.
Största misstaget?
Borde inte skrivas ned här.
.
Vilka sång kommer alltid påminna dig om 2010?
Riverside och I'd rather be with you
.
Bästa festen?
Utan tvekan studenten va? Min födelsedag med mina tjejer var inte så dålig den heller faktiskt.
.
Mest använda ordet?
Jadu. Av mina vänner, garanterat LOL. Mitt vet jag inte faktiskt. Måste sluta skriva liksom, det skrivs alldeles för ofta.
.
Bästa resan?
Thailand med Frida så klart.
Falkenberg med vännerna var också en fin "resa".
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: